.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
احتمال بازگشایی سامانه اعلام حساب خانوار از 15 اسفند

سامانه اعلام حساب خانوار برای اعلام شماره حسابهای جدید احتمالا از 15 اسفندماه باز خواهد بود.

بر اساس اعلام کارگروه هدفمندی یارانه ها، مبنی بر بازگشایی سامانه اعلام حساب خانوار در اسفندماه جاری توسط وزارت رفاه و تامین اجتماعی، این سایت از 15 اسفندماه جاری بازگشایی و اعلام شماره حسابها در آن امکانپذیر خواهد شد.

خبرنگار مهر از وزارت رفاه و تامین اجتماعی کسب اطلاع کرد که سامانه اعلام شماره حساب برای خانوارهایی که در طرح هدفمندی یارانه ها شماره حساب اعلام نکرده اند، از نیمه اسفندماه باز خواهد بود.

سایت مربوط به ثبت نامهای جدید مرکز آمار ایران هم که پیش از این حدود 3 مرحله باز شده و مردم می توانستند در آن برای دریافت یارانه نقدی ثبت نامه کنند، همچنان مسدود است.

وزارت رفاه و تامین اجتماعی در سامانه http://www.refahi.ir/ برای اعلام حساب خانوار پیشنهاد کرده است که چنانچه دارای تمکن مالی برای امرار معاش خود و خانواده محترمتان هستید از دریافت یارانه صرفنظر نمائید. این اقدام خیرخواهانه و خداپسندانه جنابعالی کمک به افزایش سهم افراد محروم یا افراد با درآمد پائین خواهد کرد.

براین اساس، قرار است ثبت نامی های جدید از سال آینده یارانه های نقدی خود را دریافت کنند.

سید شمس الدین حسینی وزیر امور اقتصادی و دارایی در مورد افرادی که از سال آینده یارانه های نقدی خود را دریافت خواهند کرد و در پاسخ به این سئوال که آیا این افراد یارانه های قبلی را نیز دریافت خواهند کرد؟ گفت: آنچه که اعلام کردیم این است که مدام به عقب برگشت نکنیم، در طراحی ها پیش بینی شده است که اگر افرادی از قلم افتادند، ثبت نام کنند و از زمانی که ثبت نام می کنند از منابع برخوردار خواهند شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.201 seconds.